FANDOM

Ŝablono:Bildo

5000 lire
Ekonomiaj informoj
Lando

Vatikano

Valoro

L5000

Jaroj

2001

Aspekto
Maso

18 g

Diametro

32 mm

Rando

noĉita kaj glata

Komponado

arĝento

Averso

Johano Paŭlo la 2-a preĝante, jaro

Reverso

Jesuo, Sankta Spirito, valoro

La 5000 lire monero estis stampita en 2001 por la Roma Monfarejo en Vatikano. Ĝi memorfestas la releviĝo de Jesuo Kristo, Kristano religia kredo, ke Jesuo revenis al korpa vivo en la dimanĉo post la vendredan li estis krucumita.

La monero estis formita de .8349 arĝento, pezis 18 gramojn kaj mezuris 32 milimetroj de diametro. Ĝia rando estis noĉita kaj glata. La monero estis desegnita de itala skulptisto Floriano Bodini. Bildigita sur la averso estis unu riverencantan Papo Johano Paŭlo la 2-a preĝante, kun legendo legi "IOANNES PAVLVS II P.M." dekstren. Sub la papo la regnal jaro (23) kaj gregoria jaro estis enskribitaj en romaj ciferoj (kiel XXIII kaj MMI, respektive). Montrata en la reverso estis revivigita Jesuo Kristo emerĝante de lia tombo, kun la Sankta Spirito (kiel kolombo) pli supre. La valoro de la monero estis enskribita en la maldekstra flanko de la monero, kaj ĉirkaŭ la monero la cirkonferenco estis la stato titolo de la Vatikano (CITTA del VATICANO). Nur 16.000 de tiuj moneroj estis produktita.

ReferencojEdit

Ŝablono:Vatikana liro

Ad blocker interference detected!

Also on FANDOM

Random Wiki